Evet Galatasaray'ın şampiyonluk yarışıyla ilgili bir soruda öyle cevap verdi.
Ben bu seneyi es geçiyorum diyebilirim.Şampiyon olamazlarsa da umrumda değil.Birkaç isteğim var sadece;
-Adnan Polat yapılan projeleri bir an önce rantabl hale getirsin.Kulübün maddi desteği çok çok önemli.[Projeler devreye sokuldu biliyorum ama daha farklı şeylerle desteklenebilir.]
-Rijkaard kesinlikle kalsın.Teknik kadro işinin uzun çalışmalar sonucu meyvelerini vereceğine inanırım.Fakat ülkemizde böyle olmuyor tabi.Şampiyon olamayan hoca gider mantığı var.Bunu yıkmamız lazım kendi içimizde.1 yılda çok şey beklemek olmaz zaten.Gereken yerlere transferler belirlensin ve kafasındaki isimler kesinlikle alınsın.
-Mehmet Topal,Mustafa Sarp,Leo Franco ve Servet Çetin yerine gerekli yerli(özellikle yerli olabilirse çok iyi olur) ve yabancı oyuncular transfer edilsin.Zaten Jo ve Kewell'dan büyük ihtimal 2 kişilik yabancı kontenjanımız açılacak.Rijkaard ve ekibi TSL'de az çok birşeyler öğrendiler.Kendi gözlemlerine göre yerli oyuncuyu seçebilirler.
-Ayhan Akman'ın aldığı para Çocuk Esirgeme Kurumu'na bağışlansın.Hiç olmazsa dua almış oluruz.
-Alt yapıya inanılmaz önem verilsin.Zira yukarıda belirttiğim kişiler yerine yerli oyuncular alt yapımızdan gelebilir.
-Giovanni Dos Santos alınsın.Sağlam idman yedikten sonra iyice coşacağına inanıyorum.
-Taraftarlar projelerden gelecek paraların kullanılıp,teknik heyetin tamamiyle sistemi oturtup,gerekli transferler gelecek olan başarılar için sabretsin.
-Son olarak kimse klüpten büyük olamaz.Kewell,Baros,Arda vs.Eğer istediğimiz verimi alamıyorsak umrumuzda olmasın en sağlam fiyatı verene satılsın.
Okadar uzun boylu değil bu sene gs hakkını fazlasıyla kullandı transferde önümüzdeki sene bukadar atını koşturamaz yani sezon sonu diyeyim.Öyle onları bunları yolla diyecek kimse yok.Şuan net olarak franco yolcu onun dışındakiler sezon sonu netleşir ama öyle toplu değişim olmaz.Hele hele bu takım ilk 2 de bitiremezse ben olsam transfer bile yapmam kaleyi yerli kalecilerime bırakırım.mevcut kadroyu korur 1-2 ufak bütçeli transferle tamamlarım.Ancak şampiyonlar ligine gidilecekse ozaman galatasarayın sağlam transferler yapmasından yanayım yoksa boşa para bile harcamasın.