• 29-03-2010, 01:23:41
    #10
    Bu maç ile UEFA ve Super Kupa'nın alâkası nedir? Neden her konuya bu kupalar karıştırılır?
  • 29-03-2010, 01:51:48
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu maç ile UEFA ve Super Kupa'nın alâkası nedir? Neden her konuya bu kupalar karıştırılır?
    Çünkü onlar için başarı & büyüklük, kupadır. Onlar büyük (!)
  • 29-03-2010, 10:49:01
    #12
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla haklısın neler gördünüz sayemizde neler...
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu maç ile UEFA ve Super Kupa'nın alâkası nedir? Neden her konuya bu kupalar karıştırılır?
    alakası yukarıda yazılan

    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü onlar için başarı & büyüklük, kupadır. Onlar büyük (!)
    evet büyüklük kupadır başka bir ölçütü varsa yazarmısın.. yıllardır peşinde koştuğunuz türkiye kupası avrupa kupaları değil sanki öylesine maç yapıyorsunuz.
  • 29-03-2010, 11:03:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bir teknik direktör böyle konuşmamalı bence. Bir fenerli olarak mustafa denizlinin sözleri aklıma geldi. Adamlar 7-8. sıradayken bile şampiyonluk için henüz havlu atmadık yolun başındayız demişti ve adamlar şuan 2-3-4 cülük için oynuyor. rijkaard bunu demesi çok tuhaf dur bakalım her an herşey olabilir 4-5 takım halşa şampiyonluk potasında sen şimdiden havlu attıysan o zaman şampiyon olamazsın zaten. Bu andan itibareb bütün zorlu maçlar bu 4 takımıda bekliyor her an herkes 1. olabilir.
  • 29-03-2010, 12:27:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir teknik direktör böyle konuşmamalı bence. Bir fenerli olarak mustafa denizlinin sözleri aklıma geldi. Adamlar 7-8. sıradayken bile şampiyonluk için henüz havlu atmadık yolun başındayız demişti ve adamlar şuan 2-3-4 cülük için oynuyor. rijkaard bunu demesi çok tuhaf dur bakalım her an herşey olabilir 4-5 takım halşa şampiyonluk potasında sen şimdiden havlu attıysan o zaman şampiyon olamazsın zaten. Bu andan itibareb bütün zorlu maçlar bu 4 takımıda bekliyor her an herkes 1. olabilir.
    Tam okumadın galiba ? uzaklaştık diyor, evet şampiyon olamayız artık demiyor

    Şampiyonluktan uzaklaştık diyebiliriz, biraz daha zorlaştı işimiz. Ama ne olursa olsun, son maça son dakikaya kadar kendimizi iyi hazırlayıp takım ruhunu iyi göstermeli ve takımın onuru için son dakikaya kadar mücadele devam etmeliyiz."
  • 29-03-2010, 12:44:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ne uzaklaşması ya kim uzaklaşmış şampiyonluktan. 4 takım hala şampiyon olabilir puan farklarından haber yok sanırım senin
  • 29-03-2010, 13:00:33
    #16
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne uzaklaşması ya kim uzaklaşmış şampiyonluktan. 4 takım hala şampiyon olabilir puan farklarından haber yok sanırım senin
    Bu ligde hala herşey olabilir.. Beşiktaşın Fener ve trabzon maçı var aynı şekilde Fenerinde.. Bursanın Beşiktaş ve Galatasaray maçları var diğer maçlarda hiç kolay değil..Galatasarayın maçları bunlara göre nispeten daha kolay..

    Herşey olabilir hala hiçbirşey belli değil.Puan farkı gözünüzü boyamasın o fark 1-2 haftada kapanır sıralamada değişir..
  • 29-03-2010, 13:03:19
    #17
    Çevirmenin dangozluğuda olabilir bu. Sanmıyorum galatasarayın teknik adamının böyle birşey söyleyeceğini...
  • 29-03-2010, 14:01:26
    #18
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne uzaklaşması ya kim uzaklaşmış şampiyonluktan. 4 takım hala şampiyon olabilir puan farklarından haber yok sanırım senin

    Hoca der demez ayrı mevzuda gs bu şekilde değil şampiyon 2. bile olamaz buna kimsenin karşı çıkacağını sanmıyorum.puan farkı 5 olabilir ama biz 4. yüz potada önümüzde 3 takım var ve berbat son 4 haftada 3 yenilgi almış bir galatasaray var.Ben bu takımın neresine güveneyimde şampiyonluk umudu besliyeyim ki rijkard besler beslemez orası ayrı sene sonu göndermeselerde o gider herhalde ondan rahatça konuşuyor olabilir ama şu kadroya yazık edildi kalkıpta hiçbirşeyde diyemez şuramız eksik buramız eksik ne dendiyse alındı hemde birebir istediği adamlar.Olay zaten tek fener yenilgiside değil şampiyonluk şansımız var ama bu takım son 4 haftada 3 yenilgi alıyor 23 haftada 3 yenilgi alan bir gs son 4 haftada da 3 yenilgi alan bir gs diyecek birşey yok.Hoca takım toplanır konuşurlar biraz gururları varsa çıkar kalan maçları kazanırlar bu takıma yakışmayanlarda ya yol verilir yada ceza verilir.

    Fenerliler haklı misal ben yerde yalandan yuvarlanan keitayı değil rakibini yuvarlayan 3 kişiyi deli eden keitayı gol atan gol attıran keitayı istiyorum.Yoksa sahada artistlik yapıcak rol kescek adam lazım olsa çok güzel hareketler ekibinden çağırırız 1-2 kişi ondan daha iyi rol keserler kewell gibi efendi futbola taraftarına rakibine saygısı olan birisi olsa keşke.lincolnde çok iyidi atıyodu attrııyordu ama zor attı kendisini ülkesinde bir takıma tabi bunda bu oyuncuların kulağını çekecek bir hoca veya yönetim olmamasına bağlıyorum şu dakikadan sonra kalan 7 maçı alsak şampiyon bile olsak bunlarla göz boyanmamalı.