ne uzaklaşması ya kim uzaklaşmış şampiyonluktan. 4 takım hala şampiyon olabilir puan farklarından haber yok sanırım senin
Hoca der demez ayrı mevzuda gs bu şekilde değil şampiyon 2. bile olamaz buna kimsenin karşı çıkacağını sanmıyorum.puan farkı 5 olabilir ama biz 4. yüz potada önümüzde 3 takım var ve berbat son 4 haftada 3 yenilgi almış bir galatasaray var.Ben bu takımın neresine güveneyimde şampiyonluk umudu besliyeyim ki

rijkard besler beslemez orası ayrı sene sonu göndermeselerde o gider herhalde ondan rahatça konuşuyor olabilir ama şu kadroya yazık edildi kalkıpta hiçbirşeyde diyemez şuramız eksik buramız eksik ne dendiyse alındı hemde birebir istediği adamlar.Olay zaten tek fener yenilgiside değil şampiyonluk şansımız var ama bu takım son 4 haftada 3 yenilgi alıyor 23 haftada 3 yenilgi alan bir gs son 4 haftada da 3 yenilgi alan bir gs diyecek birşey yok.Hoca takım toplanır konuşurlar biraz gururları varsa çıkar kalan maçları kazanırlar bu takıma yakışmayanlarda ya yol verilir yada ceza verilir.
Fenerliler haklı misal ben yerde yalandan yuvarlanan keitayı değil rakibini yuvarlayan 3 kişiyi deli eden keitayı gol atan gol attıran keitayı istiyorum.Yoksa sahada artistlik yapıcak rol kescek adam lazım olsa çok güzel hareketler ekibinden çağırırız 1-2 kişi ondan daha iyi rol keserler

kewell gibi efendi futbola taraftarına rakibine saygısı olan birisi olsa keşke.lincolnde çok iyidi atıyodu attrııyordu ama zor attı kendisini ülkesinde bir takıma tabi bunda bu oyuncuların kulağını çekecek bir hoca veya yönetim olmamasına bağlıyorum şu dakikadan sonra kalan 7 maçı alsak şampiyon bile olsak bunlarla göz boyanmamalı.