bir teknik direktör böyle konuşmamalı bence. Bir fenerli olarak mustafa denizlinin sözleri aklıma geldi. Adamlar 7-8. sıradayken bile şampiyonluk için henüz havlu atmadık yolun başındayız demişti ve adamlar şuan 2-3-4 cülük için oynuyor. rijkaard bunu demesi çok tuhaf dur bakalım her an herşey olabilir 4-5 takım halşa şampiyonluk potasında sen şimdiden havlu attıysan o zaman şampiyon olamazsın zaten. Bu andan itibareb bütün zorlu maçlar bu 4 takımıda bekliyor her an herkes 1. olabilir.