Okadar uzun boylu değil bu sene gs hakkını fazlasıyla kullandı transferde önümüzdeki sene bukadar atını koşturamaz yani sezon sonu diyeyim.Öyle onları bunları yolla diyecek kimse yok.Şuan net olarak franco yolcu onun dışındakiler sezon sonu netleşir ama öyle toplu değişim olmaz.Hele hele bu takım ilk 2 de bitiremezse ben olsam transfer bile yapmam kaleyi yerli kalecilerime bırakırım.mevcut kadroyu korur 1-2 ufak bütçeli transferle tamamlarım.Ancak şampiyonlar ligine gidilecekse ozaman galatasarayın sağlam transferler yapmasından yanayım yoksa boşa para bile harcamasın.
Dikkat ettiysen sonucu aslında şu projelerden gelecek gelirlere bağladım.Eğer gerçekten maddi darlıktan çıkarsak istediğimiz herşeyi aşabiliriz bence.Yazdıklarım da tamamen bu sene sonu yapılması gereken şeyler değildir.Bu 2-3 yıl içinde eğer bunlar olursa ancak düzlüğe çıkılır.Çünkü zorlu bir süreçten geçiyoruz.Yeni stada Şampiyonlar Ligi'nde gitme baskısıda fazlasıyla var.Mehmet Topal ve Mustafa Sarp bana göre kesinlikle bizde oynamaması gereken futbolculardır.Ofansif bir futbol oynuyoruz.Tamam kanatlar güzel de ortası fos.Gelen ortadan geliyor.
Leo Franco gitsin diyor herkes ama gimesi kesinleşti zaten.Kendisi ve ailesi artık burada kalmak istemiyormuş.Seneye kesin yok.