o uefa kupası paslandı 10 yıldır hala aynı kupa üzerinden övünüyorlar. ne kupaymış arkadaş ya ne gsliyim ne fbli ne bjkliyim yanlış anlaşılmasın. galatasaryın en ufak birşeyde uefa kupasını aldık demesi gıcık ediyor beni
ADANASPOR tarihini bir araştırın uefadan haberiniz yokken biz oralarda interle kapışıyorduk