• 09-12-2009, 15:10:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Baştan söylüyüm bu benim kendi yorumumdur.

    Galatasaray 5te5 yaptığına çeşitli haberler çıktı milan'la görüşüyorlar diye kendisi bunun yalan olduğunu söyledi ama 6da6 dan sonra galatasarayda büyük oradanda bi düşüş yaşandı. Bana sanki kendini göndermek istiyor gibi sizdede bunu düşünen var mı?
  • 09-12-2009, 15:56:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Rijkaard böyle saçma ve profesyonellik dışı hareketlerde bulunmaz bence.Maçları izlersen bizim topçularda iş yok.Adamlar aptal aptal hatalar yapıyorlar ve ya oynamıyorlar.
  • 09-12-2009, 16:39:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rijkaard böyle saçma ve profesyonellik dışı hareketlerde bulunmaz bence.Maçları izlersen bizim topçularda iş yok.Adamlar aptal aptal hatalar yapıyorlar ve ya oynamıyorlar.
    Bilmiyorum ama yapılan saçma değişikliklikler felan kafaları karıştırıyor, Sparta Rotterdamıda lig düşürdüğü yıl Barcelenoya gitmesi ayrı kafa karıştırıyor
  • 09-12-2009, 16:44:37
    #4
    Senin doğrun adama göre yanlıştır adamın doğrularıda bizimkilere yanlış geliyor .
  • 09-12-2009, 16:46:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin doğrun adama göre yanlıştır adamın doğrularıda bizimkilere yanlış geliyor .
    Doğurdur benim gene güvenim sonsuz. bir an sadece düşündüm. rotterdam kariyerinide görünce değiştim birden aklıma takıldı. Takım yorgun olduğundanda olabilir.
  • 09-12-2009, 17:16:04
    #6
    Bukadar açık ve net konuşuyorum en kötü sezon sonuna kadar burada.
  • 09-12-2009, 17:18:40
    #7
    Rijkaard öyle yapacak kadar amatör biri değildir merak etme.
  • 09-12-2009, 18:41:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    gs de sıkıntı olduğu kesin ve bu sıkıntı Rijkaard'dan kaynaklanıyor kimse inkar edemez
  • 09-12-2009, 20:02:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gs de sıkıntı olduğu kesin ve bu sıkıntı Rijkaard'dan kaynaklanıyor kimse inkar edemez
    Yapma şimdiProblem takır takır her gelene 3-4 atıyorken bir anda takılmamız ve hüsran.Bu da güven problemi yaratıyor.Aynı takımı sahaya sürüyorsun oynamıyor arkadaş.Rijkaard'ın hataları yok mu?Vardır elbet.Hatta bence hatası bizce önemli adamı çıkarıp daha kötü bir adam sokması kritik dakikalarda.Adamın aklı hala Barcelona'da kalmışKısa zamanda tekrar düzeleceğimizi umuyorum.Bu tarz sağlam adamlara yeteri kadar vakit verilirse güzel şeyler ortaya çıkar.Bir zamanlar bizim 3 atamadığımızı ligden düşürüyorlarmış diye dalga geçiyorduk(bkz:Ankaraspor'u 2-0 yenmiştik)Vay beee...