Baştan söylüyüm bu benim kendi yorumumdur.
Galatasaray 5te5 yaptığına çeşitli haberler çıktı milan'la görüşüyorlar diye kendisi bunun yalan olduğunu söyledi ama 6da6 dan sonra galatasarayda büyük oradanda bi düşüş yaşandı. Bana sanki kendini göndermek istiyor gibi sizdede bunu düşünen var mı?
Rijkaard gitmek mi istiyor?
14
●656
- 09-12-2009, 16:39:50Üyeliği durdurulduBilmiyorum ama yapılan saçma değişikliklikler felan kafaları karıştırıyor, Sparta Rotterdamıda lig düşürdüğü yıl Barcelenoya gitmesi ayrı kafa karıştırıyorsavec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2009, 16:46:24Üyeliği durdurulduDoğurdur benim gene güvenim sonsuz. bir an sadece düşündüm. rotterdam kariyerinide görünce değiştim birden aklıma takıldı. Takım yorgun olduğundanda olabilir.BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2009, 20:02:19Üyeliği durdurulduYapma şimdisecorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Problem takır takır her gelene 3-4 atıyorken bir anda takılmamız ve hüsran.Bu da güven problemi yaratıyor.Aynı takımı sahaya sürüyorsun oynamıyor arkadaş.Rijkaard'ın hataları yok mu?Vardır elbet.Hatta bence hatası bizce önemli adamı çıkarıp daha kötü bir adam sokması kritik dakikalarda.Adamın aklı hala Barcelona'da kalmış
Kısa zamanda tekrar düzeleceğimizi umuyorum.Bu tarz sağlam adamlara yeteri kadar vakit verilirse güzel şeyler ortaya çıkar.Bir zamanlar bizim 3 atamadığımızı ligden düşürüyorlarmış diye dalga geçiyorduk
(bkz:Ankaraspor'u 2-0 yenmiştik
)Vay beee...
