• 09-12-2009, 21:14:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rijkaard öyle yapacak kadar amatör biri değildir merak etme.
    Bence profesyonellik kendini attırıyor.

    tabi Adnan Polat'ın ise cevabı "kovmirim ulan" olmalı.
  • 10-12-2009, 03:16:58
    #11
    Takimdaki oyuncular profosyonel futbol hayatlarinda ilk defa bu taktikle oynuyor. Biraz sabir, Rijkaard Barca basina geldiginde ilk senesinde takim 13.siraya kadar bile gerilemisti ama daha sonra 2.sirada bitirdiler ligi. Bizim Rijkaard'a zaman vermemiz lazim kolpa gazeteler ne yazarsa yazsin. Eger dunya genelinde taninan bi klup olmak istiyorsak tek gereken sey sabir...
  • 10-12-2009, 10:07:56
    #12
    Fatih Terim'e yer açıyorlar.
  • 10-12-2009, 10:15:36
    #13
    Misafir
    Bence kalmak istiyor, sözleşmeyi 2-3 daha uzatacak görün bakın
  • 10-12-2009, 19:47:57
    #14
    Şuan yeni yeni Türkiye'ye alışıyor, bunların olması normaldir. Oyuncuları %100 tanımasıyla çok daha iyi olacak. Mesela geçtiğimiz hafta Arda'yı niye forvet oynattıklarını açıkladı, uzun boylu defanslar küçük ve teknik adamları karşılarında görmekten hoşlanmaz falan dediler. Ama gördüler ki rakip defans hoşlanmasa bile Arda'dan forvet olmaz. Arda'yı daha iyi tanıdılar.

    Zamanla takım çok çok iyi olacak. Aslında İstanbul maçında kötü de oynanmadı. Nonda'nın olsun, Elano'nun olsun, Arda'nın olsun kaçırdığı öyle net pozisyonlar vardı ki, 3-0, 4-0 bitecek maç son vuruşlardaki beceriksizlik yüzünden berabere bitti.

    Olur böyle şeyler, zamanla düzelir.
  • 10-12-2009, 20:41:04
    #15
    Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence kalmak istiyor, sözleşmeyi 2-3 daha uzatacak görün bakın
    daha neler
    sözleşmesi dolunca gider.