Şuan yeni yeni Türkiye'ye alışıyor, bunların olması normaldir. Oyuncuları %100 tanımasıyla çok daha iyi olacak. Mesela geçtiğimiz hafta Arda'yı niye forvet oynattıklarını açıkladı, uzun boylu defanslar küçük ve teknik adamları karşılarında görmekten hoşlanmaz falan dediler. Ama gördüler ki rakip defans hoşlanmasa bile Arda'dan forvet olmaz. Arda'yı daha iyi tanıdılar.
Zamanla takım çok çok iyi olacak. Aslında İstanbul maçında kötü de oynanmadı. Nonda'nın olsun, Elano'nun olsun, Arda'nın olsun kaçırdığı öyle net pozisyonlar vardı ki, 3-0, 4-0 bitecek maç son vuruşlardaki beceriksizlik yüzünden berabere bitti.
Olur böyle şeyler, zamanla düzelir.