Takimdaki oyuncular profosyonel futbol hayatlarinda ilk defa bu taktikle oynuyor. Biraz sabir, Rijkaard Barca basina geldiginde ilk senesinde takim 13.siraya kadar bile gerilemisti ama daha sonra 2.sirada bitirdiler ligi. Bizim Rijkaard'a zaman vermemiz lazim kolpa gazeteler ne yazarsa yazsin. Eger dunya genelinde taninan bi klup olmak istiyorsak tek gereken sey sabir...