Rijkaard böyle saçma ve profesyonellik dışı hareketlerde bulunmaz bence.Maçları izlersen bizim topçularda iş yok.Adamlar aptal aptal hatalar yapıyorlar ve ya oynamıyorlar.
Bilmiyorum ama yapılan saçma değişikliklikler felan kafaları karıştırıyor, Sparta Rotterdamıda lig düşürdüğü yıl Barcelenoya gitmesi ayrı kafa karıştırıyor