Baştan söylüyüm bu benim kendi yorumumdur.
Galatasaray 5te5 yaptığına çeşitli haberler çıktı milan'la görüşüyorlar diye kendisi bunun yalan olduğunu söyledi ama 6da6 dan sonra galatasarayda büyük oradanda bi düşüş yaşandı. Bana sanki kendini göndermek istiyor gibi sizdede bunu düşünen var mı?