secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gs de sıkıntı olduğu kesin ve bu sıkıntı Rijkaard'dan kaynaklanıyor kimse inkar edemez
Yapma şimdiProblem takır takır her gelene 3-4 atıyorken bir anda takılmamız ve hüsran.Bu da güven problemi yaratıyor.Aynı takımı sahaya sürüyorsun oynamıyor arkadaş.Rijkaard'ın hataları yok mu?Vardır elbet.Hatta bence hatası bizce önemli adamı çıkarıp daha kötü bir adam sokması kritik dakikalarda.Adamın aklı hala Barcelona'da kalmışKısa zamanda tekrar düzeleceğimizi umuyorum.Bu tarz sağlam adamlara yeteri kadar vakit verilirse güzel şeyler ortaya çıkar.Bir zamanlar bizim 3 atamadığımızı ligden düşürüyorlarmış diye dalga geçiyorduk(bkz:Ankaraspor'u 2-0 yenmiştik)Vay beee...