• 09-05-2026, 22:48:45
    #1
    Caddedeyim... Ama Kimse yok arkadaş dışarıda, nerede buluşuyorduk?

    Kutlama diye düğün konvoyuna katılmışım... İST Caddebostanda kutlama yok mu?
  • 09-05-2026, 22:55:29
    #2
    Burada da kutlama yok gerçi şehrin takımı yenildiği için olabilir.

    Bu da ayrı bir olay, haksızlık ve işbirliği yaparak yendiler.
  • 09-05-2026, 23:06:37
    #3
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada da kutlama yok gerçi şehrin takımı yenildiği için olabilir.

    Bu da ayrı bir olay, haksızlık ve işbirliği yaparak yendiler.
    Hocam fener de çok işbirliği yapmayı denedi hakemler kırmızı kart verdi rakibe üstüne fenere penaltı ama talisca değerlendiremedi kısmet
  • 09-05-2026, 23:12:30
    #4
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fener de çok işbirliği yapmayı denedi hakemler kırmızı kart verdi rakibe üstüne fenere penaltı ama talisca değerlendiremedi kısmet
    Hayır, ben o maç için söylemedim. Bugün Muş ile Mardinin maçı vardı onun için söyledim. Maç normalde Diyarbakırda oynanmayacaktı lakin baskılar ile maçı Diyarbakıra aldılar. Kardeşlik maçı olacak diyen Amedspor taraftar grupları da maç başlar başlamaz Mardin'i destekleyip sahaya meşale, renkli sis bombası vs attılar. 90 dakika sanki 2 takıma karşı oynadık. Bizi asla yenemeyen Mardin, bu sefer 2-1 yendi. Kardeşlik maçı dediler ama planları farklıymış tamamen Mardini çıkarmak üzerine plan yapmışlar. Kendileri kaybetti, daha da işimiz olmaz.
  • 09-05-2026, 23:16:01
    #5
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, ben o maç için söylemedim. Bugün Muş ile Mardinin maçı vardı onun için söyledim. Maç normalde Diyarbakırda oynanmayacaktı lakin baskılar ile maçı Diyarbakıra aldılar. Kardeşlik maçı olacak diyen Amedspor taraftar grupları da maç başlar başlamaz Mardin'i destekleyip sahaya meşale, renkli sis bombası vs attılar. 90 dakika sanki 2 takıma karşı oynadık. Bizi asla yenemeyen Mardin, bu sefer 2-1 yendi. Kardeşlik maçı dediler ama planları farklıymış tamamen Mardini çıkarmak üzerine plan yapmışlar. Kendileri kaybetti, daha da işimiz olmaz.
    Pardon hocam . Sizin davanız çok farklıymış o maça bir bakacağım merak ettim . size hayırlı geceler keyifli pazarlar diliyorum şimdiden
  • 10-05-2026, 01:12:42
    #6
    Florya alev alev hocam 🔥
  • 10-05-2026, 01:21:35
    #7
    Parayı onlar kazansın garibanlar kuru ekmek ile kutlasin icardi villada kadeh kaldırıyor gariban Türkiye'de 1 çay ile helal olsun icardi diyor işte bundan dolayı football dan nefret ediyorum
  • 10-05-2026, 01:47:56
    #8
    Sait6301 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı onlar kazansın garibanlar kuru ekmek ile kutlasin icardi villada kadeh kaldırıyor gariban Türkiye'de 1 çay ile helal olsun icardi diyor işte bundan dolayı football dan nefret ediyorum
    belki taraftar da kendi villasında kadeh kaldırarak kutluyodur icardi de kuru ekmek ve çayla eşlik ediyodur