Caddedeyim... Ama Kimse yok arkadaş dışarıda, nerede buluşuyorduk?
Kutlama diye düğün konvoyuna katılmışım... İST Caddebostanda kutlama yok mu?
Şampiyon Gs, Mekandayız!
7
●492
- 09-05-2026, 23:06:37Hocam fener de çok işbirliği yapmayı denedi hakemler kırmızı kart verdi rakibe üstüne fenere penaltı ama talisca değerlendiremedi kısmetAras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2026, 23:12:30Hayır, ben o maç için söylemedim. Bugün Muş ile Mardinin maçı vardı onun için söyledim. Maç normalde Diyarbakırda oynanmayacaktı lakin baskılar ile maçı Diyarbakıra aldılar. Kardeşlik maçı olacak diyen Amedspor taraftar grupları da maç başlar başlamaz Mardin'i destekleyip sahaya meşale, renkli sis bombası vs attılar. 90 dakika sanki 2 takıma karşı oynadık. Bizi asla yenemeyen Mardin, bu sefer 2-1 yendi. Kardeşlik maçı dediler ama planları farklıymış tamamen Mardini çıkarmak üzerine plan yapmışlar. Kendileri kaybetti, daha da işimiz olmaz.GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2026, 23:16:01Pardon hocam . Sizin davanız çok farklıymış o maça bir bakacağım merak ettim . size hayırlı geceler keyifli pazarlar diliyorum şimdidenAras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2026, 01:47:56belki taraftar da kendi villasında kadeh kaldırarak kutluyodur icardi de kuru ekmek ve çayla eşlik ediyodurSait6301 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle