Konu
Şampiyon Gs, Mekandayız!
09-05-2026, 22:48:45
#1
anilguler
Caddedeyim... Ama Kimse yok arkadaş dışarıda, nerede buluşuyorduk?
Kutlama diye düğün konvoyuna katılmışım... İST Caddebostanda kutlama yok mu?