Hocam fener de çok işbirliği yapmayı denedi hakemler kırmızı kart verdi rakibe üstüne fenere penaltı ama talisca değerlendiremedi kısmet
Hayır, ben o maç için söylemedim. Bugün Muş ile Mardinin maçı vardı onun için söyledim. Maç normalde Diyarbakırda oynanmayacaktı lakin baskılar ile maçı Diyarbakıra aldılar. Kardeşlik maçı olacak diyen Amedspor taraftar grupları da maç başlar başlamaz Mardin'i destekleyip sahaya meşale, renkli sis bombası vs attılar. 90 dakika sanki 2 takıma karşı oynadık. Bizi asla yenemeyen Mardin, bu sefer 2-1 yendi. Kardeşlik maçı dediler ama planları farklıymış tamamen Mardini çıkarmak üzerine plan yapmışlar. Kendileri kaybetti, daha da işimiz olmaz.