Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, ben o maç için söylemedim. Bugün Muş ile Mardinin maçı vardı onun için söyledim. Maç normalde Diyarbakırda oynanmayacaktı lakin baskılar ile maçı Diyarbakıra aldılar. Kardeşlik maçı olacak diyen Amedspor taraftar grupları da maç başlar başlamaz Mardin'i destekleyip sahaya meşale, renkli sis bombası vs attılar. 90 dakika sanki 2 takıma karşı oynadık. Bizi asla yenemeyen Mardin, bu sefer 2-1 yendi. Kardeşlik maçı dediler ama planları farklıymış tamamen Mardini çıkarmak üzerine plan yapmışlar. Kendileri kaybetti, daha da işimiz olmaz.
Pardon hocam . Sizin davanız çok farklıymış o maça bir bakacağım merak ettim . size hayırlı geceler keyifli pazarlar diliyorum şimdiden