Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada da kutlama yok gerçi şehrin takımı yenildiği için olabilir.

Bu da ayrı bir olay, haksızlık ve işbirliği yaparak yendiler.
Hocam fener de çok işbirliği yapmayı denedi hakemler kırmızı kart verdi rakibe üstüne fenere penaltı ama talisca değerlendiremedi kısmet