Bence ligimiz aşırı kalitesiz ve düşük seviye kendi aramızda yakar top oynuyoruz futbol oynadığımızı sanıyoruz Avrupa maçlarına çıkınca gerçek futbol neymiş onun dersini veriyorlar.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Avrupada Başarısızlığın Nedeni
3
●90
- 19-09-2025, 15:16:52Ligin kalitesi oldukca dusuk, avrupa maclarina cikildiginda oyuncular stres yapiyor.
Kaliteli oyuncular 2x-3x ucrete ligimize gelip tatil moduna giriyor bu gercekte var maalesef.
Bence harcama limitleri daha da asagiya cekilmeli, yuksek bonservis ucretleri ve maas odeyene kadar altyapidan cikarmaya calisilmali. - 19-09-2025, 15:39:27Bizim lige gelenler tatil moduna giriyorlar çok fazla ilgi alaka sevgi görünce şımarıyorlar gibi.emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lig zayıf olduğu için ve hakem hatalarıda çok fazla olduğu için kazanmanın yolunu kendini yerlere atıp faul ve penaltı almak olduğunu sanıyorlar. Ligi domine eden birkaç takım var ligdeki tüm takımlar iyi olsa kazanmak zor olsa birbirlerini geliştirecekler ama şuanki durum kaybeden hemen hakemi suçluyor kendi hatalarına bakmıyorlar.KrmnSmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle