Bence ligimiz aşırı kalitesiz ve düşük seviye kendi aramızda yakar top oynuyoruz futbol oynadığımızı sanıyoruz Avrupa maçlarına çıkınca gerçek futbol neymiş onun dersini veriyorlar.
Siz ne düşünüyorsunuz?