Ligin kalitesi oldukca dusuk, avrupa maclarina cikildiginda oyuncular stres yapiyor.
Kaliteli oyuncular 2x-3x ucrete ligimize gelip tatil moduna giriyor bu gercekte var maalesef.
Bence harcama limitleri daha da asagiya cekilmeli, yuksek bonservis ucretleri ve maas odeyene kadar altyapidan cikarmaya calisilmali.