emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altyapıdan ve antrenmanların yetersizliğinden kaynaklı bence bu lige gelenin kalitesi düşüyor
Bizim lige gelenler tatil moduna giriyorlar çok fazla ilgi alaka sevgi görünce şımarıyorlar gibi.
KrmnSmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ligin kalitesi oldukca dusuk, avrupa maclarina cikildiginda oyuncular stres yapiyor.
Kaliteli oyuncular 2x-3x ucrete ligimize gelip tatil moduna giriyor bu gercekte var maalesef.
Bence harcama limitleri daha da asagiya cekilmeli, yuksek bonservis ucretleri ve maas odeyene kadar altyapidan cikarmaya calisilmali.
Lig zayıf olduğu için ve hakem hatalarıda çok fazla olduğu için kazanmanın yolunu kendini yerlere atıp faul ve penaltı almak olduğunu sanıyorlar. Ligi domine eden birkaç takım var ligdeki tüm takımlar iyi olsa kazanmak zor olsa birbirlerini geliştirecekler ama şuanki durum kaybeden hemen hakemi suçluyor kendi hatalarına bakmıyorlar.