• 01-09-2009, 20:46:30
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Ben böyle bir ligde futbolcu olsam ben ne küfürler ederdim...
  • 01-09-2009, 22:11:12
    #38
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanane.
    Sende onu duy yaz buraya.
    Alttan alttan laf dürtmeyi bırakın.
    Yap benden alıntını deki xx küfür etti onuda yaz de.
    Öle laf çarptırmayla bi yere varamassınız.
    Nitekim Emre konuşuluyo burda.
    Kimseye laf attığım yok. Herkesin mesajını alıntılayıp, yazacak değilim. Genel olarak yazdım mesajı. Hakaret etmediğim sürece istediğimi yazarım. Bundan sanane. Yazmama gerek yok her futbolcu her maçta küfür ediyor. Emre'nin yaptıklarını tasvip etmediğimi zaten belirttim. Ama artık rakip futbolcular Emre üzerine oynuyor. Hep tahrik ediyor. Tabiki bu bir bahane olamaz.
  • 01-09-2009, 22:18:02
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tolga Özkalfa;
    -02.02.2007 de oynanan Fenerbahçe-Gençlerbirliği maçında 10 metre uzaktan Kezman´ın küfrettiğini duyup‚ sonradan yaptığı açıklamada Boşnakça bildiğini söyleyip kırmızı kart gösteren yine bu şahıs.
    - 19.10.2008 de oynanan Galatasaray-Trabzonspor maçında Lincoln´ün korner direğiyle gözünün önündeki valsine sus pus olan 4.hakem yine bu.
    - 09.05.2009 da Denizli´de Fenerbahçe´nin çizgiyi 1 metre geçen topunda golü vermeyen yine bu.
    -2006 Denizli maçı haluk ulusoy'un kurguladığı güzel planın 4.hakemi.

    Siz inanmaya devam edin kardeşlerim.
    Ekstra hiçbir açıklamaya gerek yok. Emre'nin saha içi ve dışındaki performansından taraftar da yönetim de oldukça memnun. Sadece biraz daha sakin olup, oyunlara gelmemesi gerekli.
  • 01-09-2009, 22:43:05
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Birisi bana - rep atmış Galatalımısın kuyruk acın mı var Aklından problemi var herhalde arkadaşın Öncelikle ben fanatik Beşiktaş taraftarıyım İkincisi ise Galatasaray'ın kuyruk acısı niye olsun böyle terbiyesiz bir futbolcudan kurtulmuşlar Onca iyi oyuncusu varken bunu alamadılar diye üzülürlerse gülerim yahu Galatasaray bu sene Avrupa Liginde favorimiz nasip olursa bir kez daha alır kupayı. Beşiktaşlı taraftarlar olarak sonuna kadar destekçisiyiz. Türk takımları avrupada başarı elde etsin ki ülkemiz puan kazansın tek derdimiz bu konuşan sizsiniz ama hep boş konuşuyorsunuz
  • 01-09-2009, 22:47:28
    #41
    Üyeliği durduruldu
    johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tolga Özkalfa;
    -02.02.2007 de oynanan Fenerbahçe-Gençlerbirliği maçında 10 metre uzaktan Kezman´ın küfrettiğini duyup‚ sonradan yaptığı açıklamada Boşnakça bildiğini söyleyip kırmızı kart gösteren yine bu şahıs.
    - 19.10.2008 de oynanan Galatasaray-Trabzonspor maçında Lincoln´ün korner direğiyle gözünün önündeki valsine sus pus olan 4.hakem yine bu.
    - 09.05.2009 da Denizli´de Fenerbahçe´nin çizgiyi 1 metre geçen topunda golü vermeyen yine bu.
    -2006 Denizli maçı haluk ulusoy'un kurguladığı güzel planın 4.hakemi.
    Siz inanmaya devam edin kardeşlerim.
    Yahu hakemlerin en torpil geçtiği takımsınız yine de diğer takımlara laf atıyorsunuz? Son 2 sezonda Fenerbahçe , Beşiktaş'ı 4 kez malup etti 1 maçta hakkıyla kazandı oda son maçtır? 2 sezon öncesi ligde 2. derbi maçı Beşiktaş - Fenerbahçe arasında oynanıyor ve Colin Kazım ceza sahası içinde voleybolculuğa özeniyor? Hakem yine sessiz ? Bu mu hak bu mu hukuk?
  • 01-09-2009, 23:04:57
    #42
    Her gün yeni bir tane geliyor yalnız
  • 01-09-2009, 23:06:38
    #43
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün yeni bir tane geliyor yalnız
    Multi multi geliyorlar
  • 01-09-2009, 23:31:42
    #44
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün yeni bir tane geliyor yalnız
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Multi multi geliyorlar
    gelsinler biz her ne kadar Fenerbahçe konusunda gsli istemesekte.
  • 02-09-2009, 00:13:49
    #45
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün yeni bir tane geliyor yalnız
    Fenerbahçe'nin adında bir çekicilik var demekki