Emre "P.. kurusu" demiş!
70
●3.069
- 01-09-2009, 20:46:30Üyeliği durdurulduBen böyle bir ligde futbolcu olsam ben ne küfürler ederdim...
- 01-09-2009, 22:11:12Kimseye laf attığım yok. Herkesin mesajını alıntılayıp, yazacak değilim. Genel olarak yazdım mesajı. Hakaret etmediğim sürece istediğimi yazarım. Bundan sanane. Yazmama gerek yok her futbolcu her maçta küfür ediyor. Emre'nin yaptıklarını tasvip etmediğimi zaten belirttim. Ama artık rakip futbolcular Emre üzerine oynuyor. Hep tahrik ediyor. Tabiki bu bir bahane olamaz.MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2009, 22:18:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ekstra hiçbir açıklamaya gerek yok. Emre'nin saha içi ve dışındaki performansından taraftar da yönetim de oldukça memnun. Sadece biraz daha sakin olup, oyunlara gelmemesi gerekli.johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2009, 22:43:05Üyeliği durdurulduBirisi bana - rep atmış
Galatalımısın kuyruk acın mı var
Aklından problemi var herhalde arkadaşın
Öncelikle ben fanatik Beşiktaş taraftarıyım
İkincisi ise Galatasaray'ın kuyruk acısı niye olsun böyle terbiyesiz bir futbolcudan kurtulmuşlar
Onca iyi oyuncusu varken bunu alamadılar diye üzülürlerse gülerim yahu
Galatasaray bu sene Avrupa Liginde favorimiz nasip olursa bir kez daha alır kupayı. Beşiktaşlı taraftarlar olarak sonuna kadar destekçisiyiz. Türk takımları avrupada başarı elde etsin ki ülkemiz puan kazansın tek derdimiz bu konuşan sizsiniz ama hep boş konuşuyorsunuz
- 01-09-2009, 22:47:28Üyeliği durdurulduYahu hakemlerin en torpil geçtiği takımsınız yine de diğer takımlara laf atıyorsunuz? Son 2 sezonda Fenerbahçe , Beşiktaş'ı 4 kez malup etti 1 maçta hakkıyla kazandı oda son maçtır? 2 sezon öncesi ligde 2. derbi maçı Beşiktaş - Fenerbahçe arasında oynanıyor ve Colin Kazım ceza sahası içinde voleybolculuğa özeniyor? Hakem yine sessiz ? Bu mu hak bu mu hukuk?johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2009, 23:06:38Üyeliği durdurulduMulti multi geliyorlarH5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2009, 23:31:42Üyeliği durdurulduH5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegelsinlerOfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz her ne kadar Fenerbahçe konusunda gsli istemesekte.
- 02-09-2009, 00:13:49
Galatalımısın kuyruk acın mı var