• 02-09-2009, 03:34:59
    #46
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon ama Volkan'a ne zaman 5 maç ceza verip 1 maça indirdiler ?
    Lafın gelişi 4 maç dedim fakat:
    1-)
    Alıntı
    Kurul, Galatasaray ile Fenerbahçe takımları arasında 27 Şubat'ta oynanan Fortis Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçında, rakip takım oyuncusu Lincoln'e yaptığı ağır saldırı nedeniyle Volkan'a önce 6 maç ceza verdi, ancak söz konusu eylemi ağır tahrik altında gerçekleştirdiğini de dikkate alarak, 4 müsabakadan men cezası uyguladı.
    2-)
    Alıntı
    Kurul, 8 Mart'ta Fenerbahçe'nin Kayserispor'u deplasmanda 2-0 yendiği lig maçında rakip oyuncuya tekme atarak kırmızı kart gören ve iki maç ceza alan kaleci Volkan Demirel'in itirazını ele aldı.
    Rakip oyuncuya yönelik kural dışı hareketi nedeniyle PFDK tarafından iki resmi maçtan men edilen Volkan ile ilgili dosyayı inceleyen ve görüntüleri izleyen Tahkim Kurulu, rakip futbolcunun eylemi ve olayın oluş şeklini dikkate alarak, Fenerbahçe kalecisinin cezasını bir maça indirdi.
    3-)
    Alıntı
    Tahkim Kurulu, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun 13 Eylül'deki Hacettepe maçında hakeme yönelik sportmenliğe aykırı eylemi nedeniyle Volkan'a verdiği 1 maç cezayı, yapılan itiraz üzerine görüştü. Kurul bu cezayı oy çokluğuyla kaldırdı.
    Devamı vardır da şimdilik bu kadarı.
    Bir diğer cevabada gelince
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çarşının ettiği küfürlerin, polise attığı taşların haddi hesabı yok.
    Gelmiş lak lak ediyorsun bide.
    Hangi çarşıdan bahsediyorsun bilmiyorum ama benim imzamda yazan olan
    KARŞIYAKA Çarşı'dır.Konuyu oyuncudan direkt kulube getirmenin amacını anlamışta değilim.Ayrıca ''lak lak'' edecek değilim burda.
  • 02-09-2009, 03:50:46
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MeeRThus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hangi çarşıdan bahsediyorsun bilmiyorum ama benim imzamda yazan olan
    KARŞIYAKA Çarşı'dır.Konuyu oyuncudan direkt kulube getirmenin amacını anlamışta değilim.Ayrıca ''lak lak'' edecek değilim burda.
    [media]http://www.antu.com/images/media/wallpaper/since1453_800.jpg[/media]
  • 02-09-2009, 07:39:14
    #48
    Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe'nin adında bir çekicilik var demekki
    Öyle kardeş çekemiyorlar.
  • 02-09-2009, 10:19:19
    #49
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tuttuğumu kim söylediki?
    Öyle bir yazı yazmadım, gaipten mi geldi acaba sana?

    Her taraftarmı yapıyor? Adamlar 90 dakika ana bacı sövüyor. Senin miden alıyorsa bunları ne diyebilirim ki, Allah yolunu açık etsin.
    Sizin gibi oturup çekirdek çitlemektense ana bacı söveriz(hangi maçta gördüysen) daha iyi.
  • 02-09-2009, 10:24:31
    #50
    ama gerçekten emre haklıydı küfür attımı bilmiyorum
  • 02-09-2009, 10:49:43
    #51
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kanıtlayın o kelimeleri söylediğini?? Gözünüzle gördünüzmü? Duydunuzmu ?
    Onun bunun demesiyle bir adama İFTİRA atmayın !
    Bende ordaydım emreye tam çalımı attım dayanamadı diğer arkadaşa küfür etti benden biraz korkarda.
    Hakem raporunda yazmış işte neyi kanıtlayacaksın daha.
  • 02-09-2009, 10:49:46
    #52
    emre p....sunu anlayabiliyorum yaklaşık 20 30milyon insandan küfür yediği için her gün..
  • 02-09-2009, 10:50:26
    #53
    Bu emre harbiden terbiyesiz, kendini bi b.k sananlardan biri.
  • 02-09-2009, 10:52:26
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Vurun abalıya...Hep Destek tam Destek`in" asıl sahipleri hepimiziz...
    Vurun abalıya...Türkiye`de birisinin adı çıkmaya dursun. Adın çıktımı önüne gelen saldırır, bel altı vurur. Hele bu futbol dünyasında olursa o zaman vay haline. Yılların kurbanı Emre Belözoğlu bir kez daha kelle avcıları tarafından taşlanmaya başlandı. Bu öyle bir taşlama ki nefretin, kıskançlığın zirve yaptığı bir linç girişimine daha şahit oluyoruz. Öyle ya Emre basının gözbebeği değil. Basında "Büyük abileri" yok. Bunların üstüne birde Fenerbahçe forması giyiyor ya vurun Emre`ye..Vurun...
    Emre, Manisaspor maçında kırmızı kart gördü. Haklıyı haksızı bir tarafa bırakalım. Emre kırmızı kart görecek ne yaptı hepimiz gördük. Peki Emre neden bu hareketi yaptı? Neden yaptığını gördünüzmü? Ya da görmek istedinizmi? Kırmızı kart pozisyonundan önce Manisaspor`lu futbolcunun dirseğini görmemek için ya kör olmak lazım ya da art niyetli olmak lazım. Canı yanan her insanın yapacağını yaptı Emre. Adı Hakan olsaydı başka şeyler yazılırdı. Yazılmadımı zaten yıllardır? Ama olurmu hiç onun adı "Fenerbahçe`li Emre". Onun için vur abalıya...
    "Hep Destek tam Destek`in" asıl sahipleri...
    Antu.com olarak Hep Destek tam Destek sloganı ile kurulduğumuz ilk günden itibaren kulübümüze, yönetimimize ve başkanımıza kayıtsız şartsız destek olduk. Her türlü saldırıya camiamızın ve bizleri yönetenlerin yanında olduk. Yumrugumuzu masaya vurduk. Sesimizi yükselttik. Bunları yaparkende hiç bir gün hesap kitap yapmadık. Onu yazarsak ne olur bunu yazarsak ne olur diye düşünmedik. Camiamızın menfaatlerini her zaman ön planda tuttuk. Tutmaya da devam edeceğiz. Çoğul kullanıyorum çünkü bütün bunları Antu`nun üyeleri, yani Fenerbahçe taraftarı yaptı. Bu sinerji bir kaç kişinin yarattığı sinerji değil. Onbinlerin yarattığı sinerjidir. Bu sinerji her zaman devam edecek.
    Geçtiğimiz günlerde üyelerimizin\taraftarlarımızın bilet fiyatları hakkında inanılmaz tepkisi oldu. Bu tepkiyi her zamanki gibi ana sayfamıza taşıdık. Tepki tribünlerde de yer almaya devam ediyor. Yıllardır vermiş olduğumuz desteği bir anda unutanlar oldu maalesef. Tepkiyi ana sayfaya taşıdık diye komplo teorileri üretenleri, beni arayarak mesaj verenleri vicdanları ile başbaşa bırakıyorum. Antu`nun ve şahsımın vereceği destek hiç bir zaman bitmeyecektir. Bunu asla unutmayın.
    Yıllardır "Hep Destek tam Destek" diyoruz...Evet Hep Destek tam Destek`in" asıl sahipleri biziz...Hepimiziz...
    Sevgiler

    Antu.Com