Hangi çarşıdan bahsediyorsun bilmiyorum ama benim imzamda yazan olan
KARŞIYAKA Çarşı'dır.Konuyu oyuncudan direkt kulube getirmenin amacını anlamışta değilim.Ayrıca ''lak lak'' edecek değilim burda.
[media]http://www.antu.com/images/media/wallpaper/since1453_800.jpg[/media]