Birisi bana - rep atmış Galatalımısın kuyruk acın mı var Aklından problemi var herhalde arkadaşın Öncelikle ben fanatik Beşiktaş taraftarıyım İkincisi ise Galatasaray'ın kuyruk acısı niye olsun böyle terbiyesiz bir futbolcudan kurtulmuşlar Onca iyi oyuncusu varken bunu alamadılar diye üzülürlerse gülerim yahu Galatasaray bu sene Avrupa Liginde favorimiz nasip olursa bir kez daha alır kupayı. Beşiktaşlı taraftarlar olarak sonuna kadar destekçisiyiz. Türk takımları avrupada başarı elde etsin ki ülkemiz puan kazansın tek derdimiz bu konuşan sizsiniz ama hep boş konuşuyorsunuz