Birisi bana - rep atmış

Galatalımısın kuyruk acın mı var

Aklından problemi var herhalde arkadaşın

Öncelikle ben fanatik Beşiktaş taraftarıyım

İkincisi ise Galatasaray'ın kuyruk acısı niye olsun böyle terbiyesiz bir futbolcudan kurtulmuşlar

Onca iyi oyuncusu varken bunu alamadılar diye üzülürlerse gülerim yahu

Galatasaray bu sene Avrupa Liginde favorimiz nasip olursa bir kez daha alır kupayı. Beşiktaşlı taraftarlar olarak sonuna kadar destekçisiyiz. Türk takımları avrupada başarı elde etsin ki ülkemiz puan kazansın tek derdimiz bu konuşan sizsiniz ama hep boş konuşuyorsunuz