johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tolga Özkalfa;
-02.02.2007 de oynanan Fenerbahçe-Gençlerbirliği maçında 10 metre uzaktan Kezman´ın küfrettiğini duyup‚ sonradan yaptığı açıklamada Boşnakça bildiğini söyleyip kırmızı kart gösteren yine bu şahıs.
- 19.10.2008 de oynanan Galatasaray-Trabzonspor maçında Lincoln´ün korner direğiyle gözünün önündeki valsine sus pus olan 4.hakem yine bu.
- 09.05.2009 da Denizli´de Fenerbahçe´nin çizgiyi 1 metre geçen topunda golü vermeyen yine bu.
-2006 Denizli maçı haluk ulusoy'un kurguladığı güzel planın 4.hakemi.
Siz inanmaya devam edin kardeşlerim.
Yahu hakemlerin en torpil geçtiği takımsınız yine de diğer takımlara laf atıyorsunuz? Son 2 sezonda Fenerbahçe , Beşiktaş'ı 4 kez malup etti 1 maçta hakkıyla kazandı oda son maçtır? 2 sezon öncesi ligde 2. derbi maçı Beşiktaş - Fenerbahçe arasında oynanıyor ve Colin Kazım ceza sahası içinde voleybolculuğa özeniyor? Hakem yine sessiz ? Bu mu hak bu mu hukuk?