Sanane.
Sende onu duy yaz buraya.
Alttan alttan laf dürtmeyi bırakın.
Yap benden alıntını deki xx küfür etti onuda yaz de.
Öle laf çarptırmayla bi yere varamassınız.
Nitekim Emre konuşuluyo burda.
Kimseye laf attığım yok. Herkesin mesajını alıntılayıp, yazacak değilim. Genel olarak yazdım mesajı. Hakaret etmediğim sürece istediğimi yazarım. Bundan sanane. Yazmama gerek yok her futbolcu her maçta küfür ediyor. Emre'nin yaptıklarını tasvip etmediğimi zaten belirttim. Ama artık rakip futbolcular Emre üzerine oynuyor. Hep tahrik ediyor. Tabiki bu bir bahane olamaz.