• 18-08-2009, 12:03:49
    #28
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beceriyle atılan bir gol gösterebilir misin bize? Nasıl oluyormuş öğrenelim.
    Yorma ağzını kardeşim ben ilacını üstte verdim
  • 18-08-2009, 17:42:42
    #29
    Üyeliği durduruldu
    cok güzel oldu bence nasıl öle gitti o top hala anlayamadım
  • 18-08-2009, 23:43:53
    #30
    ayyyy sormayın çok kıskanıyorum çatlıcam şimdi harbi fenerliler sizi.
  • 19-08-2009, 00:04:06
    #31
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayyyy sormayın çok kıskanıyorum çatlıcam şimdi harbi fenerliler sizi.
    Bursa'lı güzel kardeşim sen golu beğenmesen, kıskanmasanda olur.
  • 19-08-2009, 09:50:50
    #32
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayyyy sormayın çok kıskanıyorum çatlıcam şimdi harbi fenerliler sizi.
    içtin mi bakayım sen sodanı kesmediyse 1 tane daha açayım
  • 19-08-2009, 09:57:49
    #33
    Atarlı bi topçu o atmayacakta kim atacak
  • 19-08-2009, 12:24:27
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi güzel ofsayt golü olmasa 2-0 gibi biter tarzı ibareler kullanıyorsunuz da, o gol olmasaydı Sivas'ın direnci düşmeyecekti + 2. golde kaleci hatası var hiç bir türlü Emre'nin becerisi söz konusu değil (ön direğin dibinden girse sesimi çıkarmıcam) + 3. golde de ahım şahım bir beceri yok, tamam güzel geçmiş ama insaf be kardeşim 2 gündür sadece o gol konuşuluyor, skor olmuş 2-0, Sivas bitmiş direnci 0 ohm olmuş yedikleri saçma gollerden sonra.Sağolsun defans açmış yolunu adamın çatır çutur geçmiş oda.Noldu ? Dos Santos maç boyunca kaptırdığı topları, düşük permansını sildi attı.

    Göz boyamayın, biraz objektif ve global bakın olaylara.

    Dipnot: Alex sakatlanmasaydı sorunsuz 5 olabilirdi belki, o sakatlanınca denge ilk yarıdaki futboldan da anlaşılacağı gibi sıfır oldu.

    Komik bir yorum Her yerde belli ediyorsunuz ya helal olsun
  • 19-08-2009, 12:41:17
    #35
    Üyeliği durduruldu
    1.gol ofsayt
    2.gol kalecinin hatası
    3.golü beğendim
  • 19-08-2009, 12:56:43
    #36
    Emre 1000 tane korner kullansa anca 1 tanesi gol olur aha oda buydu