• 17-08-2009, 08:40:39
    #10
    Rios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikinci yari başka oldu evet
    İkinci yarıda değil 70' den sonra
  • 17-08-2009, 08:54:14
    #11
    Dos santos harika attı ya.
  • 17-08-2009, 09:33:19
    #12
    ilginç bir gol ya
  • 17-08-2009, 10:38:58
    #13
    Emre'nin gol şans olabilir ama 2 direğe çarpıp da girmeyen güzel şutu da şanssızlığıydı. Andre Santos mükemmel gol attı. Daha çok atar bu sene böyle golleri
  • 17-08-2009, 18:36:55
    #14
    ilk gol ofsayt..
  • 17-08-2009, 18:41:20
    #15
    Bariz ofsayt !
  • 17-08-2009, 18:46:49
    #16
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bariz ofsayt !
    Golü atan Kazım bile ofsayt olduğunu inkar etmezken, sanki Fenerbahçe ofsayttan attığı golle 1-0 kazanmış gibi hiddetli bir biçimde konuşuyorsunuz ya... Siz ve türevlerinize hayranım.
  • 17-08-2009, 20:40:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bariz ofsayt !
    cidden ama maç bitmiş 3-0 sanki 1-0 bitti ofsayt oldugunu bizde bılıyoruz
  • 17-08-2009, 20:44:51
    #18
    TSL de hatırladığım en son korner golünü Ergün Penbe atmıştı.ama o golde kaleciye felan temas etmemişti direkt kaleye gitmişti.Emre'nin golü de güzel.