Emre'nin gol şans olabilir ama 2 direğe çarpıp da girmeyen güzel şutu da şanssızlığıydı. Andre Santos mükemmel gol attı. Daha çok atar bu sene böyle golleri
Golü atan Kazım bile ofsayt olduğunu inkar etmezken, sanki Fenerbahçe ofsayttan attığı golle 1-0 kazanmış gibi hiddetli bir biçimde konuşuyorsunuz ya... Siz ve türevlerinize hayranım.