Konu
Emre kornerden gol atti
17-08-2009, 20:40:10
#17
SSessizCrew
Üyeliği durduruldu
GrupSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bariz ofsayt !
cidden ama maç bitmiş 3-0 sanki 1-0 bitti ofsayt oldugunu bizde bılıyoruz