Emre kornerden gol atti - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Emre kornerden gol atti
38
●
2.074
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Emre kornerden gol atti
1
2
3
4
5
16-08-2009, 22:56:28
#1
Rios
Fenerbahce sivas macinda emre kornerden gol atti
uzun suredir goremedigimiz bi gol sekli
suanda vidoe yok yakinda duser
Animasyon
http://www.sporx.com/golanimasyon/popup.php?frm_id=184
16-08-2009, 22:56:55
#2
Line
3ledik be
16-08-2009, 22:58:22
#3
Rios
ikinci yari başka oldu evet
17-08-2009, 01:43:02
#4
profaks
evet ya bu gol süper.
17-08-2009, 01:45:33
#5
_ottomanempire_
http://www.facebook.com/video/video....1419587&ref=nf
goller burada
17-08-2009, 01:53:46
#6
enTURK_Baho
Tello'da geçen sene Eskişehir'e atmıştı İnönü'de
Verilmemişti bal gibi gol ama neyse .
Emre'nin golde güzeldi, ön direkteki adam ıskalayınca kaleci de tereddütte kaldı top nerede bende mi elimde mi derken bir baktı ki ağlarında.
17-08-2009, 02:45:44
#7
maviyalniz
Petkovic kornerden gol yedi daha doğru bir tabir, mahalle kalecileri yemez.
17-08-2009, 02:49:13
#8
KMLGRLR
Fener'in ilk golü ofsayt değil mi?
17-08-2009, 02:52:37
#9
GuruDeveloper
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fener'in ilk golü ofsayt değil mi?
Emre'nin golü de şansa girmiş. Abartacak bir şey yok ama Dos Santos'un hakkını vermek lazım. Öttürmüş.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler