• 16-08-2009, 22:56:28
    #1
    Fenerbahce sivas macinda emre kornerden gol atti uzun suredir goremedigimiz bi gol sekli
    suanda vidoe yok yakinda duser

    Animasyon
    http://www.sporx.com/golanimasyon/popup.php?frm_id=184
  • 16-08-2009, 22:56:55
    #2
    3ledik be
  • 16-08-2009, 22:58:22
    #3
    ikinci yari başka oldu evet
  • 17-08-2009, 01:43:02
    #4
    evet ya bu gol süper.
  • 17-08-2009, 01:53:46
    #6
    Tello'da geçen sene Eskişehir'e atmıştı İnönü'de
    Verilmemişti bal gibi gol ama neyse .
    Emre'nin golde güzeldi, ön direkteki adam ıskalayınca kaleci de tereddütte kaldı top nerede bende mi elimde mi derken bir baktı ki ağlarında.
  • 17-08-2009, 02:45:44
    #7
    Petkovic kornerden gol yedi daha doğru bir tabir, mahalle kalecileri yemez.
  • 17-08-2009, 02:49:13
    #8
    Fener'in ilk golü ofsayt değil mi?
  • 17-08-2009, 02:52:37
    #9
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fener'in ilk golü ofsayt değil mi?
    Emre'nin golü de şansa girmiş. Abartacak bir şey yok ama Dos Santos'un hakkını vermek lazım. Öttürmüş.