Tello'da geçen sene Eskişehir'e atmıştı İnönü'de
Verilmemişti bal gibi gol ama neyse .
Emre'nin golde güzeldi, ön direkteki adam ıskalayınca kaleci de tereddütte kaldı top nerede bende mi elimde mi derken bir baktı ki ağlarında.