GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bariz ofsayt !
Golü atan Kazım bile ofsayt olduğunu inkar etmezken, sanki Fenerbahçe ofsayttan attığı golle 1-0 kazanmış gibi hiddetli bir biçimde konuşuyorsunuz ya... Siz ve türevlerinize hayranım.