Konu
Emre kornerden gol atti
17-08-2009, 18:46:49
#16
endlessdark
GrupSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bariz ofsayt !
Golü atan Kazım bile ofsayt olduğunu inkar etmezken, sanki Fenerbahçe ofsayttan attığı golle 1-0 kazanmış gibi hiddetli bir biçimde konuşuyorsunuz ya... Siz ve türevlerinize hayranım.