Konu
Emre kornerden gol atti
19-08-2009, 12:24:27
#34
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Tias adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi güzel ofsayt golü olmasa 2-0 gibi biter tarzı ibareler kullanıyorsunuz da, o gol olmasaydı Sivas'ın direnci düşmeyecekti + 2. golde kaleci hatası var hiç bir türlü Emre'nin becerisi söz konusu değil (ön direğin dibinden girse sesimi çıkarmıcam)
+ 3. golde de ahım şahım bir beceri yok,
tamam güzel geçmiş ama insaf be kardeşim 2 gündür sadece o gol konuşuluyor, skor olmuş 2-0, Sivas bitmiş direnci 0 ohm olmuş yedikleri saçma gollerden sonra.Sağolsun defans açmış yolunu adamın çatır çutur geçmiş oda.Noldu ? Dos Santos maç boyunca kaptırdığı topları, düşük permansını sildi attı.
Göz boyamayın, biraz objektif ve global bakın olaylara.
Dipnot: Alex sakatlanmasaydı sorunsuz 5 olabilirdi belki, o sakatlanınca denge ilk yarıdaki futboldan da anlaşılacağı gibi sıfır oldu.
Komik bir yorum
Her yerde belli ediyorsunuz ya helal olsun