Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayyyy sormayın çok kıskanıyorum çatlıcam şimdi harbi fenerliler sizi.
Bursa'lı güzel kardeşim sen golu beğenmesen, kıskanmasanda olur.