• 12-12-2024, 23:23:14
    #37
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka hocam siz iyimisiniz tamam hatası da varda kötü hoca değil ayrıca Okan olmasa başına kim geçecek 2 sezondur şampiyon oluyor adam Avrupa da kötü değil tüm takımların puan kaybı oldu basit bir lig değil Avrupa böyle sonuçlar olacak
    Ben koyu bir Galatasaraylıyım ama değişiklikler ölümüne yanlış hocam boşa savunmayın. Eksiklere kimsenin diyecek bir şeyi yok.
    Zaten 2-1'i yakalamışsın ileride yatan bir batsu var onun yanına birde ziyech'i almanın tek anlamı ileride sıkılmasın tavla oynasınlar diyedir.
    Nelsson'un oyuna girdiği tek maç kazanılmış değil daha gol atmış gaza gelmiş adamı oyundan çıkarmak niye 10 dakika daha maç uzasa bu değişikliklerden sonra 4-2 biterdi bu maç.
    İyiye iyi diyoruz ama yanlışa da yanlış demezsek daha dibe batarız.
  • 12-12-2024, 23:24:00
    #38
    kleus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @zagor6390; kardeşim ben burda takım ismi geçirdim mi rgs 9m€ değeri var kalmışsın beraber aynı zamanda malmöde o şekilde sakatlıklar bahane değil fenerdede listeye eklenmeyen kritik isimler var kaç senelik iddiacıyım malmö rgs duymadım malmö neysede rgs ne fenerini fikstürde bir tane duymadığım takım yok aynı şekil Beşiktaş’da herkes diyor gs en kolay fikstürü çekti %5lik dilime girdi diye bi siz zor fikstür diyorsunuz;d
    Totenham için aynısını söylediniz Galatasaray ezip geçti Galatasaray kötü oynamıyor siz bunu kaldıramıyorsunuz yapı bilmem ne diye diye kendi takımınız ile ilgilenmiyorsunuz emin ol fener bu rakiplere karşı çok farklı şekilde yenilirdi aynı şekilde lig için de geçerli puan durumu herşeyi özetliyor istatistikler de bile hem Avrupa'da hem lig de Galatasaray çok önde daha ne olması gerekiyor
  • 12-12-2024, 23:26:01
    #39
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben koyu bir Galatasaraylıyım ama değişiklikler ölümüne yanlış hocam boşa savunmayın. Eksiklere kimsenin diyecek bir şeyi yok.
    Zaten 2-1'i yakalamışsın ileride yatan bir batsu var onun yanına birde ziyech'i almanın tek anlamı ileride sıkılmasın tavla oynasınlar diyedir.
    Nelsson'un oyuna girdiği tek maç kazanılmış değil daha gol atmış gaza gelmiş adamı oyundan çıkarmak niye 10 dakika daha maç uzasa bu değişikliklerden sonra 4-2 biterdi bu maç.
    İyiye iyi diyoruz ama yanlışa da yanlış demezsek daha dibe batarız.
    Tamam hocam yanlışlar yaptı eyvallah ama adamı 1 maç için de istifaya davet etmek daha yanlış olur çünkü arkadas istifaya davet ediyor eğer troll değilse söylediği çok yanlış
  • 12-12-2024, 23:26:43
    #40
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tama hocam yanlışlar yaptı eyvallah ama adamı 1 maç için de istifaya davet etmek daha yanlış olur çünkü arkadas istifaya davet ediyor eğer troll değilse söylediği çok yanlış
    İstifa olayı geyik ama okan hocanın acilen bu oyuncu küsmesin olayından vazgeçmesi lazım yoksa bu puanları çok ararız tek gerçek bu.
  • 12-12-2024, 23:28:44
    #41
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstifa olayı geyik ama okan hocanın acilen bu oyuncu küsmesin olayından vazgeçmesi lazım yoksa bu puanları çok ararız tek gerçek bu.
    Aynen öyle ve yeni oyuncu takviyesi kesinlike olması lazım dar bir kadromuz var her oyuncu her maç iyi olamaz lig uzun bir süreç bunun için yönetimin acilen kırık olanlari gönderip yeni takviyeler yapması lazım
  • 13-12-2024, 08:35:03
    #42
    Yedeklerde Haland, Vinicius vs. vardı da Okan hoca mı almadı?
  • 13-12-2024, 11:57:31
    #43
    Batsuayi ye ayar oldum, bir tane olumlu hareket yapmaz mı, lay loy lom bir oyuncu, asla cimbomda yeri yok.
    değişiklik yapmana gerek yoktu okan hoca, efe akman ve ziyech tam bir fiyaskoydu. yazık oldu