zagor6390 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zaten 2-1'i yakalamışsın ileride yatan bir batsu var onun yanına birde ziyech'i almanın tek anlamı ileride sıkılmasın tavla oynasınlar diyedir.
Nelsson'un oyuna girdiği tek maç kazanılmış değil daha gol atmış gaza gelmiş adamı oyundan çıkarmak niye 10 dakika daha maç uzasa bu değişikliklerden sonra 4-2 biterdi bu maç.
İyiye iyi diyoruz ama yanlışa da yanlış demezsek daha dibe batarız.