kleus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@zagor6390; kardeşim ben burda takım ismi geçirdim mi rgs 9m€ değeri var kalmışsın beraber aynı zamanda malmöde o şekilde sakatlıklar bahane değil fenerdede listeye eklenmeyen kritik isimler var kaç senelik iddiacıyım malmö rgs duymadım malmö neysede rgs ne fenerini fikstürde bir tane duymadığım takım yok aynı şekil Beşiktaş’da herkes diyor gs en kolay fikstürü çekti %5lik dilime girdi diye bi siz zor fikstür diyorsunuz;d
Totenham için aynısını söylediniz Galatasaray ezip geçti Galatasaray kötü oynamıyor siz bunu kaldıramıyorsunuz yapı bilmem ne diye diye kendi takımınız ile ilgilenmiyorsunuz emin ol fener bu rakiplere karşı çok farklı şekilde yenilirdi aynı şekilde lig için de geçerli puan durumu herşeyi özetliyor istatistikler de bile hem Avrupa'da hem lig de Galatasaray çok önde daha ne olması gerekiyor