Tama hocam yanlışlar yaptı eyvallah ama adamı 1 maç için de istifaya davet etmek daha yanlış olur çünkü arkadas istifaya davet ediyor eğer troll değilse söylediği çok yanlış
İstifa olayı geyik ama okan hocanın acilen bu oyuncu küsmesin olayından vazgeçmesi lazım yoksa bu puanları çok ararız tek gerçek bu.