ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben koyu bir Galatasaraylıyım ama değişiklikler ölümüne yanlış hocam boşa savunmayın. Eksiklere kimsenin diyecek bir şeyi yok.
Zaten 2-1'i yakalamışsın ileride yatan bir batsu var onun yanına birde ziyech'i almanın tek anlamı ileride sıkılmasın tavla oynasınlar diyedir.
Nelsson'un oyuna girdiği tek maç kazanılmış değil daha gol atmış gaza gelmiş adamı oyundan çıkarmak niye 10 dakika daha maç uzasa bu değişikliklerden sonra 4-2 biterdi bu maç.
İyiye iyi diyoruz ama yanlışa da yanlış demezsek daha dibe batarız.
Tamam hocam yanlışlar yaptı eyvallah ama adamı 1 maç için de istifaya davet etmek daha yanlış olur çünkü arkadas istifaya davet ediyor eğer troll değilse söylediği çok yanlış