Ne alaka hocam siz iyimisiniz tamam hatası da varda kötü hoca değil ayrıca Okan olmasa başına kim geçecek 2 sezondur şampiyon oluyor adam Avrupa da kötü değil tüm takımların puan kaybı oldu basit bir lig değil Avrupa böyle sonuçlar olacak
Ben koyu bir Galatasaraylıyım ama değişiklikler ölümüne yanlış hocam boşa savunmayın. Eksiklere kimsenin diyecek bir şeyi yok.
Zaten 2-1'i yakalamışsın ileride yatan bir batsu var onun yanına birde ziyech'i almanın tek anlamı ileride sıkılmasın tavla oynasınlar diyedir.
Nelsson'un oyuna girdiği tek maç kazanılmış değil daha gol atmış gaza gelmiş adamı oyundan çıkarmak niye 10 dakika daha maç uzasa bu değişikliklerden sonra 4-2 biterdi bu maç.
İyiye iyi diyoruz ama yanlışa da yanlış demezsek daha dibe batarız.