• 28-06-2009, 10:32:42
    #1
    Üyeliği durduruldu

    F.Bahçe , Türk medyasında olduğu gibi Avrupa basınının da manşetlerini süslüyor. Son olarak sarı-lacivertli takıma Schalke nin golcüsü Kevin Kuranyi önerildi.

    G.Saraylı Lincoln, Beşiktaşlı Ernst ve Fink in de menajerliğini yapan Rogon şirketi, Kuranyi yi size getirelim önerisini iletti. Schalke ye 2005 te Stuttgart tan gelen Kuranyi her sezon 30 maçın altına düşmedi, en az 10 gol attı.

    30 maçın altına düşmez

    Menajerler Brezilya asıllı Alman oyuncunun bonservisinin de 7-8 milyon euro ya biteceğini iletti. Dünyaca ünlü bir golcü almayı düşünen F.Bahçe de Kuranyi ismi Daum a soruldu. Geçen sezon Bundesliga da 33 maçta 13 gol atan 27 yaşındaki oyuncu için Daum, alalım derse iş bitirilecek. Yönetim, Alman ekibine bonservis için 5 milyon euro önerecek.

    KAYNAK
  • 28-06-2009, 10:40:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Golcü lazım bize 33 maçta 13 golü Guiza'da atıyor
  • 28-06-2009, 10:47:21
    #3
    2. Guiza vakası olur,hiç gerek yok.
  • 28-06-2009, 11:53:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    15 Milyon euro ardaya teklif yapacağına 7-8 milyon euro ile 3-4 tane Kuranyi tarzında futbolcu almaları daha mantıklı
  • 28-06-2009, 11:57:09
    #5
    guiza'dan iyi futbolcu bana göre en azından hava toplarına iyi çıkıyor. Fakat fener'in 2 tane forveti varken niye 1 tane daha forvet alsın ki. Daum yanlış hatırlamıyorsam tek forvet oynatıyordu alex varken de bu normal. Forvetten ziyade sol açık,defansif ortasaha,defans şart.
  • 28-06-2009, 12:09:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yeni sezonda 2 forvet oynacak takım Guiza ve Alex büyük ihtimalle, Alex coşar ve coşturur bu durumda Forvete gerek yok sol kanata Tuncay tarzında yırtıcı bir oyuncu lazım ortada boşalacak alanı Emre doldurur. Semih'te orta sahaya yakın oynayabiliyor verimlide oluyor.
  • 28-06-2009, 12:25:16
    #7
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni sezonda 2 forvet oynacak takım Guiza ve Alex büyük ihtimalle, Alex coşar ve coşturur bu durumda Forvete gerek yok sol kanata Tuncay tarzında yırtıcı bir oyuncu lazım ortada boşalacak alanı Emre doldurur. Semih'te orta sahaya yakın oynayabiliyor verimlide oluyor.
    Yabancı forvet almazlar büyük ihtimal. Medya yine tüm forvetleri Fenerbahçe'ye transfer ediyor. Belki yerli bir forvet alınır. Ortasahaya kaliteli yabancılar almamız gerekiyor.
  • 28-06-2009, 12:33:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancı forvet almazlar büyük ihtimal. Medya yine tüm forvetleri Fenerbahçe'ye transfer ediyor. Belki yerli bir forvet alınır. Ortasahaya kaliteli yabancılar almamız gerekiyor.
    Orta sahaya 2 tane kaliteli adam lazım işte o zaman bu takımı izlemeye doyamayız

    Alıntı
    RUSYA’nın Zenit kulübü, Fenerbahçe’nin İspanyol santrforu Daniel Güiza’dan bir türlü vazgeçmiyor. Bir süre önce 10 milyon Euro bonservis bedeli artı Fatih Tekke’yi sarı lacivertli kulübe öneren Zenit yönetimi, rakamı daha sonra 14, son olarak da 15 milyon Euro’ya kadar yükseltti.
    15 milyon euro mu iyice abarttılar
  • 28-06-2009, 12:52:13
    #9
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta sahaya 2 tane kaliteli adam lazım işte o zaman bu takımı izlemeye doyamayız
    15 milyon euro mu iyice abarttılar
    Aslında vermek laızm Güiza'yı. Semih ve Fatih'in yanına hızlı bir forvet alırsak coşarız. Ama yine de Güiza'yı seviyoruz.