guiza'dan iyi futbolcu bana göre en azından hava toplarına iyi çıkıyor. Fakat fener'in 2 tane forveti varken niye 1 tane daha forvet alsın ki. Daum yanlış hatırlamıyorsam tek forvet oynatıyordu alex varken de bu normal. Forvetten ziyade sol açık,defansif ortasaha,defans şart.