• 28-06-2009, 12:54:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Moutinho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında vermek laızm Güiza'yı. Semih ve Fatih'in yanına hızlı bir forvet alırsak coşarız. Ama yine de Güiza'yı seviyoruz.

    O fiyata zaten oyuncunun yeri dolmaz fiyatlar tavan yaptı Türkiye'de biz yaptırdık Avrupa'da Real Güzel bir orta saha olursa top taşıyabilecek Guiza çok gol atar Alex, Guiza'yı vezirde yapar rezilde
  • 28-06-2009, 13:20:48
    #11
    Arkadaş ben galatasaraylıyım ama sizin gibi guizayı kötülemiyorum adam dünyanın en zor liglerinden birinde gol kralı oldu neden arkadasınki oyuncular yıldız oyuncular fenerbahçede arkadasında selçuklamı top oynasın adam napsın
  • 28-06-2009, 13:25:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ahmet_gs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş ben galatasaraylıyım ama sizin gibi guizayı kötülemiyorum adam dünyanın en zor liglerinden birinde gol kralı oldu neden arkadasınki oyuncular yıldız oyuncular fenerbahçede arkadasında selçuklamı top oynasın adam napsın
    Dostum bizde bunu diyoruz zaten arkasına top taşıyacak birisini aldıkmı iş biter. Bu sezon farkındaysanız Alex orta sahadan geride oynattılar
  • 28-06-2009, 13:46:16
    #13
    Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 Milyon euro ardaya teklif yapacağına 7-8 milyon euro ile 3-4 tane Kuranyi tarzında futbolcu almaları daha mantıklı
    Ne Ardaymış be. 3 mesajından 2 si "Arda'ya 15 milyon € teklif yapacağına" ile başlıyor. Kasma bu kadar güzelim, daha önce de dediğim gibi Aziz o pavayla sadece Arda'nın imzalı formasını alır.
    Fenerbahçe'ye gelince; çok önce de söylemiştim. Guiza'nın arkasında Arango gibi bi' adam vardı, böyle gol kralı oldu. Adam hiç yoktan gol attırıyordu Guiza'ya. Arango'yu alsalar Guiza belki burda da kopar.
  • 28-06-2009, 13:57:06
    #14
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne Ardaymış be. 3 mesajından 2 si "Arda'ya 15 milyon € teklif yapacağına" ile başlıyor. Kasma bu kadar güzelim, daha önce de dediğim gibi Aziz o pavayla sadece Arda'nın imzalı formasını alır.
    Fenerbahçe'ye gelince; çok önce de söylemiştim. Guiza'nın arkasında Arango gibi bi' adam vardı, böyle gol kralı oldu. Adam hiç yoktan gol attırıyordu Guiza'ya. Arango'yu alsalar Guiza belki burda da kopar.
    Katılıyorum.İyiki bi arda'ya paha biçilemez dedim çekemiyo arkadaş heralde Ama guizanın arkasına güzel bi topçu şart
  • 28-06-2009, 15:03:25
    #15
    Arda 40 M verseler Adnan Polat satmaz bunuda böyle bilin çünkü bu yıl kongre var takımın en büyük yıldızını satamaz
  • 28-06-2009, 16:09:45
    #16
    atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arda 40 M verseler Adnan Polat satmaz bunuda böyle bilin çünkü bu yıl kongre var takımın en büyük yıldızını satamaz
    40 M$ versinler, yanında kendini eşantiyon olarak verir
  • 28-06-2009, 16:11:44
    #17
    Backlink Hizmetleri
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O fiyata zaten oyuncunun yeri dolmaz fiyatlar tavan yaptı Türkiye'de biz yaptırdık Avrupa'da Real Güzel bir orta saha olursa top taşıyabilecek Guiza çok gol atar Alex, Guiza'yı vezirde yapar rezilde

    Kesinlikle doğru bir tespit @OfisTech. Forvet hattımız son derece güçlü. Semih ve Guiza ikilisi iyi beslenirler ise rakiplerin korkulu rüyasi olur. Ama onlara destek çıkacak sağlam bir orta saha yoksa geçen sene olduğu gibi yüzde 30 verimle oynarlar. Oyunu iki yönüyle de oynayabilecek yırtıcı, fiziği kuvvetli yaşı da fazla büyük olmayan 2 güçlü orta saha oyuncusu alabilirsek Alex-Guiza-Semih üçlüsü hem beraber oynamiş olur, hem de Alex Daum döneminde olduğu gibi ileri hatta daha çok destek olarak asist ve gollerine kaldiği yerden devam eder hem de Semih ve Guizayi iyi besler. Geçen sene Selçuk,Josico, Maldonado, Deniz gibi orta saha oyuncularımız olduğu için Alex hep geriye gelerek oyunu kurmaya çalişti. Guiza ve Semih de yalnız kaldı tabi. Şimdi Alexi de besleyecek orta sahamız olur ise bu takım çok iyi işler yapacaktır buna inaniyorum.
  • 28-06-2009, 16:18:31
    #18
    Guiza ve Semih varken yeni bir yabancı forvet alınmaz. Guiza ve Semih 'e uygun yedek bekleyebilecek bir golcü alınmalı. Asıl golcümüz Guiza ve Semih olmalı. Onlara destek lazım. Guiza'nın kalitesinde bir futbolcu almaya kalksanız şu an zaten 10 Milyon Dolar sadece bonservisine vermeniz lazım en azından. O zaman en iyisi Guiza 'yı oynatabilmek.