O fiyata zaten oyuncunun yeri dolmaz

fiyatlar tavan yaptı Türkiye'de biz yaptırdık Avrupa'da Real

Güzel bir orta saha olursa top taşıyabilecek Guiza çok gol atar

Alex, Guiza'yı vezirde yapar rezilde
Kesinlikle doğru bir tespit @OfisTech. Forvet hattımız son derece güçlü. Semih ve Guiza ikilisi iyi beslenirler ise rakiplerin korkulu rüyasi olur. Ama onlara destek çıkacak sağlam bir orta saha yoksa geçen sene olduğu gibi yüzde 30 verimle oynarlar. Oyunu iki yönüyle de oynayabilecek yırtıcı, fiziği kuvvetli yaşı da fazla büyük olmayan 2 güçlü orta saha oyuncusu alabilirsek Alex-Guiza-Semih üçlüsü hem beraber oynamiş olur, hem de Alex Daum döneminde olduğu gibi ileri hatta daha çok destek olarak asist ve gollerine kaldiği yerden devam eder hem de Semih ve Guizayi iyi besler. Geçen sene Selçuk,Josico, Maldonado, Deniz gibi orta saha oyuncularımız olduğu için Alex hep geriye gelerek oyunu kurmaya çalişti. Guiza ve Semih de yalnız kaldı tabi. Şimdi Alexi de besleyecek orta sahamız olur ise bu takım çok iyi işler yapacaktır buna inaniyorum.