atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arda 40 M verseler Adnan Polat satmaz bunuda böyle bilin çünkü bu yıl kongre var takımın en büyük yıldızını satamaz
40 M$ versinler, yanında kendini eşantiyon olarak verir