Guiza ve Semih varken yeni bir yabancı forvet alınmaz. Guiza ve Semih 'e uygun yedek bekleyebilecek bir golcü alınmalı. Asıl golcümüz Guiza ve Semih olmalı. Onlara destek lazım. Guiza'nın kalitesinde bir futbolcu almaya kalksanız şu an zaten 10 Milyon Dolar sadece bonservisine vermeniz lazım en azından. O zaman en iyisi Guiza 'yı oynatabilmek.