OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orta sahaya 2 tane kaliteli adam lazım işte o zaman bu takımı izlemeye doyamayız
15 milyon euro mu iyice abarttılar
Aslında vermek laızm Güiza'yı. Semih ve Fatih'in yanına hızlı bir forvet alırsak coşarız. Ama yine de Güiza'yı seviyoruz.