Yeni sezonda 2 forvet oynacak takım

Guiza ve Alex büyük ihtimalle, Alex coşar ve coşturur bu durumda

Forvete gerek yok sol kanata Tuncay tarzında yırtıcı bir oyuncu lazım ortada boşalacak alanı Emre doldurur. Semih'te orta sahaya yakın oynayabiliyor verimlide oluyor.