Yeni sezonda 2 forvet oynacak takım Guiza ve Alex büyük ihtimalle, Alex coşar ve coşturur bu durumda Forvete gerek yok sol kanata Tuncay tarzında yırtıcı bir oyuncu lazım ortada boşalacak alanı Emre doldurur. Semih'te orta sahaya yakın oynayabiliyor verimlide oluyor.