• 23-02-2024, 01:15:50
    #28
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl kırmızı kart değil ya, topla alakası yok. Direkt ayağa da değil. Dikey bir şekilde bileğe giriyor.
    Ben pozisyonu gördüğümde var çağırmasın diye dua ettim. Bence tertemiz kırmızı kart ve gereksiz bir hamle. Sinirlerine hakim olamadı sanırım.
    Kırmızı kart hocam net. Hakem çok iyi değildi ama o pozisyona laf yok.
  • 23-02-2024, 01:19:00
    #29
    Yenileceğimizi düşünüyordum ama bu kadar farklı Yenilmemiz sinir bozucu.
  • 23-02-2024, 01:26:52
    #30
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl kırmızı kart değil ya, topla alakası yok. Direkt ayağa da değil. Dikey bir şekilde bileğe giriyor.
    Ben pozisyonu gördüğümde var çağırmasın diye dua ettim. Bence tertemiz kırmızı kart ve gereksiz bir hamle. Sinirlerine hakim olamadı sanırım.
    Tamamda hocam rakip futbolcunun ayağından topun çıkması ile kaanın ayağına vurması ard arda. Yani ayak topa vurmak için hareketlenmiş ama rakip topu ayağından hızlı çıkartınca direk ayağa müdahele olmuş. Hakeminde kanaati aynı yöndeydi ama kırmızıya çevirdi. Yani sarı verse neden kırmızı vermedin denmez, yada kırmızı versen neden sarı vermedin demezler.
  • 23-02-2024, 01:29:00
    #31
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni Türk hakemlerine emanet edin
    -Okan Buruk
    Ağlamaya devam edin Avrupa'da olmadı ligde aglatırız Mayıs'ta şampiyon olup bugünü unuturuz sizler bi 10 yıl daha olmazsınız kalıcı hasar kalır
  • 23-02-2024, 01:39:33
    #32
    -İlk olarak yanlış taktikten suçu Okan Hocaya buluyorum, ilk maçtada adamlar çok iyi kontratak yapıyor, bomboş kaleciyle karşı karşıya kalıyorlardı, bu maçtada aynısı oldu. bazen defansta kalmayıda bilmek lazım. olmadı okan hoca.
    -ikinci olarak futbolcuların çoğu amatör gibi hiç yapılmayacak hataları yaptılar. kafaları başka yerdeydi sanki.
    -üçüncü olarak ingiliz hakem özellikle barış alperin ayağına basılma pozisyonunu görmezden gelerek, niyetini çoktan belli etmişti.
    Buraya kadarmış, ülke puanına yaptığın katkılar için teşekkürler Galatasaray. Elenmekte bu işin doğasında var.
  • 23-02-2024, 02:05:11
    #33
    ForReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi adam gibi transfer yok son dakikaya bırakıp neyi bekliyorsunuz... Okan hoca desen adam değiştirmeye aciz
    Bala g.te ilerliyoruz iyi gitti gene
    Kimi alacak hoca ndombele yi mi çöp tete girdi takımın düzeni bozuldu bu maç barış alperle mertens oynadı sadece
  • 23-02-2024, 03:40:03
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimi alacak hoca ndombele yi mi çöp tete girdi takımın düzeni bozuldu bu maç barış alperle mertens oynadı sadece
    İşte onu diyorum Avrupa'da oynayan takımın oynanatacak doğru düzgün oyuncusu yok
  • 23-02-2024, 03:41:18
    #35
    ForReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte onu diyorum Avrupa'da oynayan takımın oynanatacak doğru düzgün oyuncusu yok
    Bu maçtaki gibi oynarsa fener parçalar
  • 23-02-2024, 09:45:07
    #36
    Avrupada yenildiğimiz zaten cinnet geçiriyorum... hadi düzgün bir takım olsa neyse şaka gibi