kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nasıl kırmızı kart değil ya, topla alakası yok. Direkt ayağa da değil. Dikey bir şekilde bileğe giriyor.
Ben pozisyonu gördüğümde var çağırmasın diye dua ettim. Bence tertemiz kırmızı kart ve gereksiz bir hamle. Sinirlerine hakim olamadı sanırım.
Tamamda hocam rakip futbolcunun ayağından topun çıkması ile kaanın ayağına vurması ard arda. Yani ayak topa vurmak için hareketlenmiş ama rakip topu ayağından hızlı çıkartınca direk ayağa müdahele olmuş. Hakeminde kanaati aynı yöndeydi ama kırmızıya çevirdi. Yani sarı verse neden kırmızı vermedin denmez, yada kırmızı versen neden sarı vermedin demezler.